Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de nieuwe e-Privacy-richtlijnen, moeten we om uw toestemming vragen om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Klachten
Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden, service staat bij ons boven alles. Natuurlijk kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Laat het ons dan weten zodat we tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.
Heb je een probleem of klacht over een product, Kijk dan even op onze informatiepagina over retourneren.
Heb je een andere klacht over onze producten of dienstverlening, neem van contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar service@zestra.nl.
Heb je een andere klacht hebben over Zestra.nl, neem dan contact met onze klantenservice op door een e-mail te sturen naar service@zestra.nl.
Normaal wordt er binnen 1 werkdag gereageerd op een bericht aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.